וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרוח קוקוס, חלב ואלוורה? צריך יותר מזה לטיפול בעור הפנים

16.10.2017 / 7:34

בריאות העור שלנו מושפעת מהרבה גורמים, אז כדי להימנע מפצעונים על עור הפנים או לפחות לטפל בהם ולצמצם את הנזק שהם גורמים, צריך להשתמש בתכשירים ייעודיים לטיפול בעור ולא לקוות ש"תרופות סבתא" יעשו את העבודה. צפו

צילום מסך

אמרו לכם פעם שאם תערבבו חלב, אגוז מוסקט, אלוורה, חצי לימון ומי קוקוס ותמרחו במקומות הנכונים זה אולי יפתור לכם את בעיית האקנה ממנה אתם סובלים? ובכן, בכלל לא בטוח שזה מה שיעזור. "תרופות סבתא" הן לא הדרך היעילה והמוכחת לטפל בחצ'קונים. הדרך מתחילה קודם כל אורח חיים מאוזן ובריא יותר. להימנע מאכילת מאכלים מסוימים, לשמור על עור הפנים מזקי השמש, לישון בצורה סדירה ועוד כל מיני פרמטרים ששומרים על בריאות הגוף והעור. לא תמיד אנחנו מצליחים לעמוד באורח חיים זה, ולעתיד ישנם גורמים שאינם תלויים בנו כמו זיהום אוויר או בעיות גנטיות אשר מקשות עלינו.

כדי לשפר את מראה עור הפנים ולשמור עליו באופן רציף אנו זקוקים לטיפול יסודי ומוכח, שיפטור אותנו מהבעיה ויעניק לנו עור יפה וחלק יותר. יש שיטות רבות להילחם בפצעונים שעל עור הפנים בגיל ההתבגרות, אחת מהן היא שימוש בתכשירים ייעודיים שמסייעים להמיס את עודפי השומנים, מנקים את העור, מכווצים נקבוביות ומעניקים לעור מראה בריא וחלק.

וואלה! NEWS בשיתוף Acnil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully