וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא האחד שציפית לו: רגע האימה שהורס כל דייט

20.9.2017 / 8:30

דנה, תיכוניסטית ממרכז הארץ, מספרת על הרגע הזה שבו את כל כך רוצה לקבל ממנו הזמנה לדייט ואז ברגע האמת מופיע האחד - אבל לא האחד שרצית לראות

צעירה וצעיר מסמסים זה לזה. ShutterStock
כן, אני עושה לך ים לייקים באינסטוש, מה אתה לא מבין?!/ShutterStock

היוש, הרשו לי להציג את עצמי: דנה, תיכוניסטית ממרכז הארץ. התנדבתי לספר לכם היום על סיטואציה בחיים שכולנו מכירות – דייטים (בנים, הכוונה גם אליכם, תזרמו). אנחנו מתות לצאת איתו לדייט, אין שום סיכוי שנזמין אותו בעצמנו (מה, הכול אנחנו צריכות לעשות? נו באמת), אנחנו מנסות לרמוז לו בכל דרך אפשרית שאנחנו בעניין (וכן, ב-2017 לייקים באינסטגרם נחשבים רמז) ואז הוא סופסוף מבין, קולט, עושה 1+1 או מה שזה לא יהיה – ומזמין אותך לצאת.
לפני הכול: סטרס.

כן, עוד לפני שנשמת לרווחה, הצלחת לעכל את העובדה שאתם סופסוף יוצאים, סימסת בקבוצה של הבנות "יאיי אנחנו סופסוף יוצאים", צלצלת לאמא להקדים ת'ארוחה בשישי ל- 18:30 כי לא בא לך לצאת עם בטן מלאה בבישולים – את נכנסת לסטרס.

מה אני אלבש? ג'ינס זה בית ספר... אבל חצאית זה נורא זול. שיער אסוף או פזור? לעשות קצת פן או שזה שיא ההשקעה? הוא יאסוף אותי? יש לו רישיון בכלל? אם לא יהיה לנו על מה לדבר? אולי אכין נושאי שיחה בכיס?

אנחנו מזכירים לכם שכל היופי הזה קורה עוד לפני שהדייט עצמו התרחש. כלומר, יכול להיות שכל הסרטים האלו קורים עוד לפני יום הדייט עצמו, אבל ככה אנחנו הבנות. אוהבות להגדיל ראש :).

ואז, מגיע היום המיוחל. הוא כמובן לא חשב על זה כמוך כל השבוע אלא מסמס לך באותו יום בצהריים (חסר לו שלא) ואת סופסוף ניגשת למראה להתכונן ואז...האימה.

עכשיו מילא זה היה ליד השפה ואז היית שמה איזה ליפסטיק וסוגרת עניין. אבל באמצע? באמצע המצח? כאילו החצ'קון קם לו בבוקר ואמר "וואלה, נראה לי שהולך להיות לי מעניין פה הערב".

מעניין לעניין, החלטתי ללכת על זה. כשאני אומרת "ללכת על זה" זה ממש לא אומר לפוצץ אותו אלא פשוט להתמודד, לשים שכבות של מייק אפ, להסיט את השיער למרכז הפרצוף ולהתחנן שהוא לא ישים לב לזה כל הערב. מה לעשות? דייט יש פעם ב, חצ'קונים יש כמעט כל ערב.

בחורה מפוצצת חצ'קון במצח. ShutterStock
אוי ואבוי/ShutterStock

התחננתי שנצא למקום חשוך, הוא בחר מסעדה. איך לומר? חושך לא היה שם. הצעתי להתיישב מצד ימין שלו, דבר שהיה קצת מוזר לאור העובדה שאנחנו עוד לא זוג אלא יוצאים להכיר קצת ולדבר ובמקום לשבת אחד מול השני...התיישבתי לידו. הכול רק לא ליצור קשר עין.

מדי פעם זינקתי לשירותים בתדירות של אישה בהיריון, כדי לבדוק שהמצח בסדר ולשים עוד איזו שכבה של איפור, המצח שלי היה יותר מבריק מאוטו אחרי שטיפה. בחיי.

בפעם השלישית שחזרתי מהשירותים הוא שאל אם הכול בסדר והסיט לי את השיער (בקטע חמוד) כדי להסתכל לי בעיניים. אני רוצה לציין שזה היה השלב הראשון בערך במהלך הערב שיצרנו קשר עין ואז... שמתי לב שיש לו גם חצ'קון קטן וחמוד ליד האף. הוא אפילו לא ניסה להסתיר אותו, ויותר מזה – החצ'קון היה בצד שאני ישבתי. הרגשתי כזו מטופשת.
בואו נגיד שהחצ'קון שלי ממש לא עניין אותו, כי הערב המשיך ממש בכיף ואפילו הלכנו לשבת בגן ליד הבית שלי עד איזה 23:00 בלילה.

לסיכום בנות, אנחנו אוהבות לעשות סרטים מכל דבר, זה מובן. אנחנו בנות.

אבל צריך לזכור שגם הבנים עוברים בדיוק את אותם סרטים שלנו ונחשו מה? הם ממש לא יכולים להסתיר את זה בהרים של מייקאפ.

אז בפעם הבאה שיש לך דייט מהסרטים והפרצוף שלך מתרגש יותר ממך....תיזכרי בדייט שלי ותנשמי לרווחה :)  בהצלחה!

וואלה NEWS בשיתוף Acnil
  • עוד באותו נושא:
  • דייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully