וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השומר הצעיר: ענו וגלו עד כמה אתם שומרים על עור הפנים

25.10.2017 / 9:09

חושבים שאתם עושים הכול כדי לטפל בפנים שלכם? בטוחים שאליכם הפצעונים לא יגיעו? לא מבינים למה החצ'קונים לא נעלמים? קבלו את החידון שיעשה לכם סדר ויבדוק האם אתם באמת שומרים על עור הפנים או רק מעמידים פנים

כשאנחנו מחייכים כולם רואים זאת, כשמכעיסים אותנו קשה לשמור על פוקר פייס וכשאנחנו עייפים העיניים משדרות לסביבה שמתחשק לנו לישון. הפנים שלנו אומרות עלינו הכול, אבל הן מספרות גם על דברים שלא חשבנו עליהם. לדוגמה, מהו אורח החיים שלנו, ממה מורכבת התזונה היומיומית וכמה מים אנחנו שותים. הפנים משקפות כל מה שקורה לנו, הן הזהות שלנו ולכן חובה לשמור על בריאות העור ככל האפשר.

כדאי מאוד לזכור שלמרות שמה שאנחנו אוכלים הוא מזין ומשביע, לפעמים, בכמויות מסוימות, מדובר גם במזון שפוגע בגוף שלנו על ידי העלאה במשקל, התפרצות פצעונים מעיקים על הפנים ועוד כל מיני דברים. גם האופן שבו אנחנו נחשפים לשמש יכול להשפיע על כמות הפצעונים שעל הפנים. עד כמה אתם שומרים על עור הפנים שלכם? עד כמה אתם באמת מנסים להעלים פצעונים שצצו לכם על העור? קבלו את החידון שיעשה לכם סדר ויבדוק האם אתם באמת שומרים על עור הפנים או רק מעמידים פנים.

החידון מנוסח בלשון זכר אך מיועד גם לנערות/נשים.

וואלה! NEWS בחסות Acnil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully