וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס פקטור שיעשה וואו לכולם: כך תפתיעו את החברים לכיתה

24.10.2017 / 8:42

זה הזמן לחשוב על הכניסה שתדפקו בפעם הבאה שתלכו לבית הספר. קבלו כמה המלצות שיגרמו לחברים שלכם לפלוט "וואו" ברגע שהרגל שלכם תעבור את מפתן דלת הכיתה

צעירים מצטלמים סלפי על מכונית בטבע. ShutterStock
חוזרים ללימודים עם לוק אחר/ShutterStock

החופש הגדול כבר אאוט, בית הספר אין ואחרי החיים שעשיתם בקיץ, גם שנת הלימודים יכולה להיות כיף לא קטן, תלוי איך מסתכלים על זה. אז נכון, כולם ראו את הסטורי שהעליתם ואת התמונות מהחופשה המשפחתית ביער השחור (והוא בכלל לא שחור, אבל זה כבר לכתבה אחרת) ועדיין, תמיד אפשר להפתיע את החברים לכיתה ולשכבה, וזה די פשוט. כל מה שצריך לעשות זה לשמור בסוד את הדבר שתבחרו לעשות מהרשימה הבאה. אנחנו יודעים, יהיה לכם קשה לא לספר לאף אחד אבל תאמינו לנו, זה ישתלם לכם.

לקפוץ למספרה: אם יש דבר אחד טוב בלהיות צעירים זו הידיעה שאם מסתפרים, השיער יצמח מחדש. תאמינו לנו, אחרי גיל 20 זה לא תמיד קורה ואז אפשר להיתקע עם תספורת מחרידה לאורך שנים. בקיצור, קפיצה אחת למספרה יכולה לסדר לכם וואחד כניסה לבית הספר ואם יהיה לכם ממש מזל, ימשיכו לדבר עליכם כמה ימים טובים. במקרה הכי גרוע, קופצים למספרה לתקן את העסק או מחכים כמה שבועות והשיער יסתדר לבד.

טיפול באקנה: החופש הגדול היה גדול אבל גם היה חם ושמנוני והפנים שלכם נראות כמו פיצה משפחתית עם כל התוספות? אין מנוס, צריך לטפל באקנה ובפצעונים שהקימו מאחז על הפנים. קרם פנים, תחליב לחות, תרחיץ פנים וג'ל לייבוש פגעי עור - יש כל כך הרבה תכשירים לטיפול באקנה ובפצעונים כך שהטיפול הוא קל ומהיר. רק אל תשכחו להקפיד לרכוש מוצרים שממיסים ומסירים את עודפי השומנים, מנקים את העור ומעניקים לפנים מראה בריא וחלק. כשתגיעו לכיתה בפנים חלקות, כולם ישאלו באיזה פילטר השתמשתם.

חצ'קונים. ShutterStock
במקום לפוצץ כדאי להצטייד בתכשירים הנכונים. בכיתה כולם ישאלו באיזה פילטר השתמשתם/ShutterStock

אקססוריז ולבוש חדש: בטח שמתן לב לתופעה מאוד מוזרה בקניונים בשבועות האחרונים. לנו זה קרה. אתן הולכות בקניון, מתמזגנות בכיף ואז פתאום אתן שומעות שמישהו קורא בשמכן. אתן מסתובבות לאחור ואין שם אף אחד. ואז פעם נוספת נשמעת הקריאה ואתן מבינות: הבגד המהמם שנמצא על הקולב קורא לכן לנסות אותו ואולי אפילו לקנות אותו. אין דבר יותר עצוב מבגד שנותר על קולב מבלי שמישהו ימדוד אותו. אין הצהרה אופנתית וחברתית חשובה יותר מאאוטפיט חדש שאליו מוצמדים כמה אקססוריז שפשוט הולכים עם הבגד באופן טבעי. בפעם הבאה שאתן שומעות שמישהו קורא לכן בקניון, פשוט תיכנסו לחנות. אתן תודו לנו על זה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נשים עושות שופינג. ShutterStock
אין הצהרה אופנתית וחברתית חשובה יותר מאאוטפיט חדש שאליו מוצמדים כמה אקססוריז/ShutterStock

הלבנת שיניים: צהוב עולה זה מכבי אבל בואו נודה, לפעמים עם כל מה שנכנס לנו לפה, גם השיניים שלנו צהובות באותה המידה ואיך נאמר זאת בעדינות, החיוכים הופכים להיות לא יפים כשהשיניים צהובות. פתרון אפשרי הוא הלבנת שיניים. בימינו יש שיטות רבות להלבין את השיניים ואפשר אפילו לעשות את זה בבית (אבל בבקשה תתייעצו עם ההורים לפני שאתם עושים את זה. דוקטור גוגל לא יודע הכול). רק דמיינו את הבעת הפנים של החברים כשתגיעו לכיתה עם חיוך לבנבן ומבריק. תקוו שהם יביאו את משקפי השמש איתם כי אתם תסנוורו את כולם.

מכשיר סלולרי ישן: כשכולם משדרגים ומשדרגים, הדרך הכי טובה להתבלט היא לדגמן מכשיר סלולרי ישן. כזה שיושב כמה שנים טובות אצל ההורים ואף אחד לא משתמש בו. כשהמכשירים החדשים של החברים יתחממו ויתפוצצו, אתם תחייכו ותדהרו על המכשיר הישן האמין שאף אחד לא יודע למה בעצם הפסיקו להשתמש בו. ואם זה לא יגרום לחברים שלכם לומר "וואו", שום דבר כבר לא יעשה את זה. ועכשיו, שמישהו ישיג לנו אייפון 3.

הלבנת שיניים. ShutterStock
רק דמיינו את הבעת הפנים של החברים כשתגיעו לכיתה עם חיוך לבנבן ומבריק/ShutterStock
וואלה! NEWS בחסות Acnil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully