וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הפצעון הזה שום אפליקציה לא תוכל להעלים

8.1.2018 / 8:13

כשליגל התעוררה בבוקר היא גילתה "חבר" חדש על הפנים. עם כל הכבוד לפלאי הטכנולוגיה, כדי להימנע מפצעונים או לצמצם את היקפם, אתם לא צריכים פילטר טוב בנייד שלכם אלא טכנולוגיה אחרת לגמרי שתטפל בהם. צפו

צילום מסך

הפנים שלנו הם הדבר הראשון שרואים כשמסתכלים עלינו וחשוב לנו להיראות טוב בעיני עצמנו ובעיני אחרים. לכן כשפתאום מגלים בבוקר פצעון חדש על המצח או הלחי, מסתובבים בתחושה קצת פחות נעימה. נכון שהיום אפשר לעלות סטורי או תמונה לאינסטוש שבה אנחנו נראים מיליון דולר, רק צריך לבחור את הפילטר הנכון. אבל יש דברים שמעלימים בצורה אחרת לגמרי, כמו פצעונים למשל. כשרוצים לטפל באקנה פילטר טוב הוא לא הפתרון.

אקנה היא בעיה מאוד אינדיווידואלית, מאחר שלכל אחד עור שמתנהג קצת אחרת וכל אחד מאיתנו חי באורח חיים אחר. לדוגמה, ממה מורכבת התזונה היומיומית, כמה מים אנחנו שותים ואיך אנחנו שומרים על עור הפנים בשמש. הפנים משקפות כל מה שקורה לנו, הן הזהות שלנו ולכן חובה לשמור על בריאות העור ככל האפשר. לכל הגורמים הללו יש השפעה על איך שהעור שלנו נראה ולטיפול נכון בו. שימוש עקבי בתכשירים הנכונים ביחד עם אורח חיים מאוזן ובריא יותר ימנע או לפחות יצמצם את הופעת הפצעונים על הפנים.

וואלה! NEWS בשיתוף Acnil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully