וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 דברים גרועים יותר מפצעון באף שיכולים לקרות לכם בדייט ראשון

20.9.2017 / 8:21

גם אתם חשבתם שחצ'קון באמצע הפרצוף הוא הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לכם ביציאה עם מישהי או מישהו? תחשבו שוב

נערה מפוצצת פצעון שצמח על האף. ShutterStock
זה מה שמטריד אתכם לפני הדייט? ממממם, יש דברים גרועים בהרבה/ShutterStock

אתם עומדים לפני דייט ראשון? ראשית, חשוב לנו להזכיר משהו שרוב האנשים שוכחים: לחץ הוא אחד הגורמים הראשונים להופעת פצעונים. אז לפני הכול – זכרו לנשום ממש עמוק, ולהירגע. כולה דייט. רוצים לדעת 10 דברים גרועים יותר שיכולים לקרות לכם בדייט ראשון מאשר פצעון באמצע האף? שימו לב:

1. טלפון מאמא: אנחנו יודעים, "אין אהבה בעולם כמו אהבה של אימא". אבל מה קורה כשאימא מתקשרת בדיוק באמצע דייט, ואין דרך להסתיר זאת כי הפלאפון היה על השולחן. לפני שמספיקים לומר לה שאתם עסוקים היא פוצחת בסשן הקבוע שלה "יום שישי הקרוב אתה בא איתנו לדוד שמואל נכון?. יופי, כי השכנה של בת אחותו רוצה להכיר לך מישהי".

2. חתיכת פטרוזיליה בשן: פטרוזיליה זה כמובן שם קוד, הכוונה היא כל חתיכת אוכל שנתקעה לכם במהלך הדייט, או גרוע מכך הגעתם איתה מהבית. אתם לא באמת מצפים שבנאדם שיושב מולכם ומכיר אתכם פחות משעה ירגיש בנוח להעיר לכם על השיניים.

3. אוכל שנשפך עליכם: לא משנה אם זו אשמת המלצר/ית, פופקורן בסרט/ יין שנשפך עליכם זה אחד הדברים היותר מביכים שיכולים לקרות. בייחוד אם החולצה שלכן בנות נהיית שקופה יותר, או החולצה שלך כבר לעולם לא תהיה לבנה יותר.

4. להיתקע בשירותים: רובנו קמים במהלך הדייט לשירותים. לעיתים כי אתם באמת צריכים, או סתם בא לכם לבדוק את עצמכם במראה או לסמס לחבר/ה. אבל מה קורה אם לפתע פתאום אתם נתקעים בשירותים והדלת ננעלת? שיהיה לכם בהצלחה עם הוואטסאפ המביך לדייט שלכם שמתייבש שם בחוץ...

5. דייט משעמם: מכירים את זה שכל כך שקט שאפשר לשמוע צרצרים? אז משהו כזה. לפעמים עדיף לצאת לדייט אחרי שקוראים עיתון של היום רק כדי לוודא שיש מספיק נושאי שיחה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

6. אקס בשולחן ליד: כנראה שזו אחת הפדיחות הגדולות ביותר בדייט, בייחוד אם הדייט שאתם נפלתם עליו לא הכי...מציאה, בואו נגדיר את זה ככה. המבטים שלכם מצטלבים ומרגיש לך כ"כ טבעי לגשת לאקס/ית, אבל לא נעים. עכשיו לכו תמשיכו את הערב כרגיל.

7.בגדים מוזנחים: המשך ישיר של סעיף 3 – אבל הפעם, מה קורה כשבעצם יצאתם עם הלכלוך הזה מהבית ובכלל לא שמתם לב?! בנות, גרביון קרוע עם רכבת ע-נ-ק-י-ת? בנים, מילא חולצה לא מגוהצת, אבל חתיכת קטשופ מהשניצל שתקעתם ישר מהמקרר דקה לפני שיצאתם ממש לא עושה עמכם חסד.

8.להחליק: לא, ממש לא מתכוונים להחליק את השיער. הכוונה היא כמובן למעוד, להחליק במדרגות, להישען באלגנטיות ולפספס איזה קטע במדרכה – או כל דבר אחר שיכול לגרום לכם לאבד שיווי משקל, ולא במובן הקסום של המונח בדייטים. בהצלחה עם זה.

9. לשכוח את השם: "אז קיצר נמרוד, אההה..ניר. אהה...מותק". מכירים את זה? שאתם כבר ברצף של הדייט ופתאום קלטתם ששכחתם את השם של הדייט שלכם? אתם עדיין לא בשלב של לצאת מזה בעזרת "מאמי", אז אל תחשבו על זה אפילו.

10. וואטסאפ לא נכון: מכירים את זה שדקה אחרי סיום הדייט -אתם מסמסים לחבר/ה הכי טוב/ה שלכם איך היה הדייט? וזה לא משנה אם זו הודעה סופר מפרגנת ("היה מושלםםםםםם את לא מבינה, מצאתי את בעלי לעתיד") או הודעה סופר מייבשת ("אמאל'ה שעתיים של בזבוז זמן מהחיים"). שימו לב ששלחתם לחבר הנכון ולא לדייט שישבתם איתו כרגע. :) כל הודעה שתשלחו דקה אחרי, יכולה להיות סופר מביכה.

רואים? מי זוכר בכלל שפצעון באמצע האף הוא הדבר הכי מביך שיכול לקרות לכם בדייט ראשון. יש עוד כל כך הרבה דברים שאפשר להיתקל בהם, שיהפכו את הערב שלכם ל...קצת פחות נעים.

אבל שטויות, אחרי שקראתם והתכוננתם – מי יכול עליכם?
בהצלחה!

וואלה! NEWS בשיתוף Acnil
  • עוד באותו נושא:
  • דייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully