וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשתות חליטת דבש, צנון ותרד? אפשר להילחם באקנה אחרת לגמרי

30.10.2017 / 8:19

לא לכולם תרופות סבתא מתאימות, וכשאנחנו עוסקים בטיפול באקנה, מדובר כבר בבעיה מאוד אינדיווידואלית, מאחר שלכל אחד עור שמתנהג קצת אחרת. ובכן, יש דרכים מוכחות יותר לטפל באקנה ולמחוק את הפצעונים מהפנים. צפו

צילום מסך

אם היו אומרים לכם ששתיית חליטת דבש, תרד, צנון, דלעת וצימוקים על בסיס יומיומי במשך חודשים תעלים לכם את הפצעונים מהפנים, הייתם שותים? לא לכולם תרופות סבתא מתאימות, וכשאנחנו עוסקים בטיפול באקנה, מדובר כבר בבעיה מאוד אינדיווידואלית, מאחר שלכל אחד עור שמתנהג קצת אחרת.

הפנים שלנו אומרות עלינו הכול, אבל הן מספרות גם על דברים שלא חשבנו עליהם. לדוגמה, מהו אורח החיים שלנו, ממה מורכבת התזונה היומיומית וכמה מים אנחנו שותים. הפנים משקפות כל מה שקורה לנו, הן הזהות שלנו ולכן חובה לשמור על בריאות העור ככל האפשר. לכל הגורמים הללו יש השפעה על איך שהעור שלנו נראה ולטיפול נכון בו.

יש שיטות רבות להילחם בפצעונים שעל עור הפנים בגיל ההתבגרות. תרופות סבתא הן לא ממש מוכחות כיעילות, והמפתח להצלחה נעוץ בתזונה נכונה ובריאה, הימנעות מחשיפה לנזקי השמש, שמירה על ניקיון הפנים ושימוש בתכשירים ייעודיים שמסייעים להמיס את עודפי השומנים, מנקים את העור, מכווצים נקבוביות ומעניקים לעור מראה בריא וחלק.

וואלה! NEWS בחסות Acnil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully