וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי להעלים את הפצעונים צריך הרבה יותר מהל, חרדל ושמן טונה

3.10.2017 / 16:10

יש כל מיני "תרופות סבתא" שיעילותן מוטלת בספק, אבל כדי להילחם באמת באקנה חשוב לשמור על תזונה נכונה, אורח חיים בריא, שמירה על ניקיון הפנים ושימוש בתכשירים ייעודיים לטיפול בעור. צפו

צילום מסך

אקנה היא בעיה מאוד אינדיווידואלית, מאחר שלכל אחד עור שמתנהג קצת אחרת וכל אחד מאיתנו חי באורח חיים אחר. העור שלנו מושפע מהתזונה היומיומית, כמות המים שאנחנו שותים, האופן שבו אנחנו מגנים עליו מפני נזקי השמש ולעתים גם לאיכות השינה והכושר הגופני. כן, הפנים משקפות כל מה שקורה לנו, הן הזהות שלנו ולכן חובה לשמור על בריאות העור ככל האפשר, כי לאורח החיים שלנו יש השפעה על מראה האור שלנו.

נכון, קיימות לא מעט "תרופות סבתא" שאמורות לסייע לנו לטפל בעור הפנים, אבל בכלל לא בטוח שנניח שילוב בין קפה שחור עם הל, חרדל וביצים הוא הדרך להיפטר מהפצעונים שעל הפנים. לא מעט פעמים צריך יותר מזה – טיפול יסודי ומוכח שיפטור אותנו מהבעיה ויעניק לנו עור יפה וחלק יותר.

יש שיטות רבות להילחם בפצעונים שעל עור הפנים בגיל ההתבגרות. המפתח להצלחה נעוץ בתזונה נכונה ובריאה, הימנעות מחשיפה לנזקי השמש, שמירה על ניקיון הפנים ושימוש בתכשירים ייעודיים שמסייעים להמיס את עודפי השומנים, מנקים את העור, מכווצים נקבוביות ומעניקים לעור מראה בריא וחלק.

וואלה! NEWS בשיתוף Acnil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully