וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בטוח שמשחת מיונז עם כמון תצליח להעלים לכם את החצ'קונים

2.10.2017 / 15:45

לערבב מיונז עם כמון וחלב שקדים? נשמע יותר כמו התחלה של רוטב. יש שיטות רבות להילחם בפצעונים שעל עור הפנים בגיל ההתבגרות והמפתח להצלחה נעוץ בתזונה נכונה ובריאה, הימנעות מחשיפה לנזקי השמש, שמירה על ניקיון הפנים ושימוש בתכשירים ייעודיים. צפו

צילום מסך

הפנים שלנו הם הדבר הראשון שרואים כשמסתכלים עלינו וחשוב לנו להיראות טוב בעיני עצמנו ובעיני אחרים. לכן כשפתאום מגלים בבוקר פצעון חדש על המצח או הלחי, מסתובבים בתחושה קצת פחות נעימה. יש לא מעט "תרופות סבתא", מעין מתכונים מכל מיני רכיבים ומזונות שקיימים במטבח או במזווה, שאמורות לסייע להילחם בחצ'קונים. אם היו אומרים לכם לשים בבלנדר חמש כפות מיונז, כף כמון, שתי כוסות חלב שקדים וחמאה, הייתם חושבים שמדובר בהתחלה של מתכון לרוטב כלשהו, אבל כשרוצים לטפל באקנה לא בטוח ש"תרופות סבתא" הן באמת הפתרון.

אקנה היא בעיה מאוד אינדיווידואלית, מאחר שלכל אחד עור שמתנהג קצת אחרת וכל אחד מאיתנו חי באורח חיים אחר. לדוגמה, ממה מורכבת התזונה היומיומית, כמה מים אנחנו שותים ואיך אנחנו שומרים על עור הפנים בשמש. הפנים משקפות כל מה שקורה לנו, הן הזהות שלנו ולכן חובה לשמור על בריאות העור ככל האפשר. לכל הגורמים הללו יש השפעה על איך שהעור שלנו נראה ולטיפול נכון בו.

יש שיטות רבות להילחם בפצעונים שעל עור הפנים בגיל ההתבגרות. תרופות סבתא הן לא ממש מוכחות כיעילות, והמפתח להצלחה נעוץ בתזונה נכונה ובריאה, הימנעות מחשיפה לנזקי השמש, שמירה על ניקיון הפנים ושימוש בתכשירים ייעודיים שמסייעים להמיס את עודפי השומנים, מנקים את העור, מכווצים נקבוביות ומעניקים לעור מראה בריא וחלק.

וואלה! NEWS בשיתוף Acnil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully