וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרוח פפריקה, בננה ומלפפונים? תשכחו מתרופות סבתא לפצעונים

15.10.2017 / 9:07

גם לכם הסבתא אמרה ש"פפריקה מעבירה את זה תוך כמה דקות"? גם לכם ייעצו לישון עם מסכה שמורכבת מחצי אבוקדו, גבינה לבנה ובננה? ובכן, יש דרכים מוכחות יותר לטפל באקנה ולמחוק את הפצעונים מהפנים. צפו

צילום מסך

שפכתם לקערה ארבע כוסות שמן, הוספתם שלוש כפות של פפריקה מתוקה, בחשתם היטב נגד כיוון השעון, כיסיתם את הקערה בנייר אלומיניום, הכנסתם למקרר ל-20 דקות - לא דקה יותר ולא דקה פחות - ואז טבלתם ראש של שום בבלילה והכנסתם אותו לבלנדר יחד עם בננה, מלפפון, גבינה לבנה וחצי אבוקדו. ערבבתם היטב, ומרחתם על הפנים. עכשיו הזמן לישון עם המסכה הזאת כל הלילה ולקוות שבבוקר היא תעלים לכם את הפצעונים מהפנים. הצליח לכם?

הפנים שלנו אומרות עלינו הכול, אבל הן מספרות גם על דברים שלא חשבנו עליהם. לדוגמה, מהו אורח החיים שלנו, ממה מורכבת התזונה היומיומית וכמה מים אנחנו שותים. הפנים משקפות כל מה שקורה לנו, הן הזהות שלנו ולכן חובה לשמור על בריאות העור ככל האפשר.

יש שיטות רבות להילחם בפצעונים שעל עור הפנים בגיל ההתבגרות. תרופות סבתא הן לא ממש מוכחות כיעילות, והמפתח להצלחה נעוץ בתזונה נכונה ובריאה, הימנעות מחשיפה לנזקי השמש, שמירה על ניקיון הפנים ושימוש בתכשירים ייעודיים שמסייעים להמיס את עודפי השומנים, מנקים את העור, מכווצים נקבוביות ומעניקים לעור מראה בריא וחלק.

וואלה! NEWS בחסות Acnil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully